· TREES ECOSISTEMAS ·

laboratorio infantil

O Laboratorio de Infancia foi unha iniciativa do Concello de Pontevedra que estivo coordinada por TALLER OPEN. ÁRBORES_Ecosistemas participou presidindo o grupo de traballo centrado na INFANCIA e ESPAZO PÚBLICO.
O Concello de Pontevedra impulsa unha Estratexia de Desenvolvemento Urbano Sostible Integrado centrada nas persoas para acadar unha cidade que facilite a autonomía e a convivencia das persoas.

Unha das iniciativas para conseguilo é a creación dun Laboratorio Infantil.

“A ELABORACIÓN E COORDINACIÓN DO PLAN ESTRATÉXICO LOCAL DA INFANCIA, O LABORATORIO INFANTIL, ASÍ COMO A EXECUCIÓN PRIORITARIA DAS ACTUACIÓNS DIRECTAS INCLUIDAS DENTRO DA ESTRATEXIA “MODELO MÁIS PONTEVEDRA” A DESENVOLVER DENTRO DO PROGRAMA MULTIPPERACIONAL COF INANCED POLO FUND DE DESENVOLVEMENTO REXIONAL EUROPEO (FEDER 2014-2020)”

O obxectivo deste laboratorio foi elaborar unha estratexia a través dun proceso participativo que desemboque nun plan de acción que contribúa a mellorar a calidade de vida dos nenos.

O proxecto foi coordinado por OPEN WORKSHOP:

Ana Barreiro e África Martínez.
Fundadores de Taller Aberto e coordinadores da iniciativa Laboratorio Infantil.
Arquitectos con ampla experiencia no deseño e desenvolvemento de proxectos artísticos e culturais. No ámbito socioeducativo, o seu labor céntrase no deseño de programas educativos e de integración social en artes plásticas e arquitectura para nenos e docentes, así como na creación, organización e execución de xornadas e xornadas.

Asesores de proxectos:

Carmen Quinteiro,
Escritora e profesora do CEIP A Xunqueira I e unha das dez finalistas na categoría de Educación Primaria dos premios EDUCA ABANCA.
Asesor pedagóxico do proxecto.

Begoña Paz,
Profesor e investigador da Universidade de Vigo. Vicedecano da Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte. Asesor de investigación de proxectos.

O traballo desenvolveuse centrándose en 5 áreas:

O equipo de traballo da mesa Espazo Urbano estivo formado por:

Mar Penela López, ÁRBORES_Ecosistemas
Arquitecto pola Escola Técnica Superior de Arquitectura de Valladolid, Máster en Investigación Arquitectónica e Máster en Formación do Profesorado. Desde 2017 dirixe e coordina TREES_Ecosystems, un proxecto de innovación e transformación pedagóxica que traballa con Infancia e Adolescencia na configuración dos seus espazos e imparte formación centrada na Arquitectura, a Educación e a Natureza.

Luis Arceo Vilas,
Licenciado en Filoloxía Hispánica e diplomado en Maxisterio, leva 26 anos impartindo clases desde 2o de Bacharelato ata Educación Primaria. Relator de cursos de formación do profesorado e con experiencia en xestión de centros, actualmente é director do CEIP Plurilingüe Praza de Barcelos de Pontevedra.

Grace Amandi Joglar,
Arquitecto pola ETSAC especialista en urbanismo. Traballou desenvolvendo proxectos de vivendas en México, República Checa e España, o que a levou a formar parte do Comité de Redacción das Normas de Hábitat de Galicia en 2008. En 2004 fundou o estudio Uña + Amandi Arquitectura en Pontevedra co seu compañeiro Jorge De Uña.

Rogelio Carballo Solla,
Arquitecto e presidente de CONFAPA Galicia dende 2016 e da FANPA Pontevedra dende 2013 onde presta apoio ás ANPAS realizando actividades formativas, defendendo os intereses do sistema educativo público, representando a nais e pais nos órganos administrativos, organizando diversas actividades e xestionando a servizos e proxectos de mellora cun criterio de inclusión, calidade e responsabilidade.

Nunha cidade educadora, a educación transcende os muros da escola para impregnar a cidade enteira. Trátase da educación cidadá, onde todas as administracións asumen a súa responsabilidade de educar e transformar a cidade nun espazo no que respecta á vida e á diversidade (Carta das cidades educadoras, preámbulo)

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.