· TREES ECOSISTEMAS ·

laboratorio infantil

O Laboratorio de Infancia foi unha iniciativa do Concello de Pontevedra que estivo coordinada por TALLER OPEN. ÁRBORES_Ecosistemas participou presidindo o grupo de traballo centrado na INFANCIA e ESPAZO PÚBLICO.
O Concello de Pontevedra impulsa unha Estratexia de Desenvolvemento Urbano Sostible Integrado centrada nas persoas para acadar unha cidade que facilite a autonomía e a convivencia das persoas.

Unha das iniciativas para conseguilo é a creación dun Laboratorio Infantil.

“A ELABORACIÓN E COORDINACIÓN DO PLAN ESTRATÉXICO LOCAL DA INFANCIA, O LABORATORIO INFANTIL, ASÍ COMO A EXECUCIÓN PRIORITARIA DAS ACTUACIÓNS DIRECTAS INCLUIDAS DENTRO DA ESTRATEXIA “MODELO MÁIS PONTEVEDRA” A DESENVOLVER DENTRO DO PROGRAMA MULTIPPERACIONAL COF INANCED POLO FUND DE DESENVOLVEMENTO REXIONAL EUROPEO (FEDER 2014-2020)”

O obxectivo deste laboratorio foi elaborar unha estratexia a través dun proceso participativo que desemboque nun plan de acción que contribúa a mellorar a calidade de vida dos nenos.

O proxecto foi coordinado por OPEN WORKSHOP:

Ana Barreiro e África Martínez.
Fundadores de Taller Aberto e coordinadores da iniciativa Laboratorio Infantil.
Arquitectos con ampla experiencia no deseño e desenvolvemento de proxectos artísticos e culturais. No ámbito socioeducativo, o seu labor céntrase no deseño de programas educativos e de integración social en artes plásticas e arquitectura para nenos e docentes, así como na creación, organización e execución de xornadas e xornadas.

Asesores de proxectos:

Carmen Quinteiro,
Escritora e profesora do CEIP A Xunqueira I e unha das dez finalistas na categoría de Educación Primaria dos premios EDUCA ABANCA.
Asesor pedagóxico do proxecto.

Begoña Paz,
Profesor e investigador da Universidade de Vigo. Vicedecano da Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte. Asesor de investigación de proxectos.

O traballo desenvolveuse centrándose en 5 áreas:

O equipo de traballo da mesa Espazo Urbano estivo formado por:

Mar Penela López, ÁRBORES_Ecosistemas
Arquitecto pola Escola Técnica Superior de Arquitectura de Valladolid, Máster en Investigación Arquitectónica e Máster en Formación do Profesorado. Desde 2017 dirixe e coordina TREES_Ecosystems, un proxecto de innovación e transformación pedagóxica que traballa con Infancia e Adolescencia na configuración dos seus espazos e imparte formación centrada na Arquitectura, a Educación e a Natureza.

Luis Arceo Vilas,
Licenciado en Filoloxía Hispánica e diplomado en Maxisterio, leva 26 anos impartindo clases desde 2o de Bacharelato ata Educación Primaria. Relator de cursos de formación do profesorado e con experiencia en xestión de centros, actualmente é director do CEIP Plurilingüe Praza de Barcelos de Pontevedra.

Grace Amandi Joglar,
Arquitecto pola ETSAC especialista en urbanismo. Traballou desenvolvendo proxectos de vivendas en México, República Checa e España, o que a levou a formar parte do Comité de Redacción das Normas de Hábitat de Galicia en 2008. En 2004 fundou o estudio Uña + Amandi Arquitectura en Pontevedra co seu compañeiro Jorge De Uña.

Rogelio Carballo Solla,
Arquitecto e presidente de CONFAPA Galicia dende 2016 e da FANPA Pontevedra dende 2013 onde presta apoio ás ANPAS realizando actividades formativas, defendendo os intereses do sistema educativo público, representando a nais e pais nos órganos administrativos, organizando diversas actividades e xestionando a servizos e proxectos de mellora cun criterio de inclusión, calidade e responsabilidade.

Nunha cidade educadora, a educación transcende os muros da escola para impregnar a cidade enteira. Trátase da educación cidadá, onde todas as administracións asumen a súa responsabilidade de educar e transformar a cidade nun espazo no que respecta á vida e á diversidade (Carta das cidades educadoras, preámbulo)

Reproducir vídeo