· TRES ECOSISTEMAS ·

Escolas

Os centros educativos son os espazos da infancia e da adolescencia. Son espazos moi sensibles, neles crecemos e aprendemos a ser, desenvolvendo as nosas capacidades e aprendendo a convivir.

Acompañar os procesos de transformación destes espazos, formar ás persoas que forman parte da comunidade educativa e garantir a participación do alumnado a través de obradoiros é parte fundamental da nosa misión en ÁRBORES _ Ecosistemas.

Entendemos o ecosistema educativo como o conxunto formado polos seres que o habitan (alumnado, equipo docente, familias e persoal), o espazo (interior e exterior) e as relacións entre ambos.

Para rexenerar estes ecosistemas e reconectarse con eles é necesario intervir en todos os ámbitos.

Transformación de espazos educativos

Transformando o espazo transformamos as aprendizaxes e as relacións que nel se dan.

A forma en que se configura o centro educativo potencia ou limita de forma significativa os procesos de ensino-aprendizaxe e condiciona as relacións.

Acompañamos os proxectos de transformación de espazos educativos a través de Proxectos Cooperativos de Innovación Pedagóxica, dando forma a un proxecto pedagóxico a partir do que descubrimos ferramentas transversais que relacionan as materias do currículo coa nosa contorna máis próxima.

Co-creamos con toda a comunidade educativa, sendo o alumnado o principal protagonista de todo o proceso.

Nenas, nenos e adolescentes converten este proceso de transformación en aprendizaxe e conseguen así converter os seus espazos educativos en verdadeiros ecosistemas de aprendizaxe.

Espazos interiores, dende a aula ata a biblioteca, e espazos exteriores, dende o camiño do colexio ata o parque infantil.

Proxectos de promoción da diversidade e da biodiversidade nos centros educativos con enfoque nos Obxectivos de Desenvolvemento Sostible (ODS).

Formación para equipos docentes e familias

A finalidade destas formacións é que o profesorado converta o espazo nunha ferramenta de aprendizaxe. Abordando os proxectos TRANS_ FORMACIÓN dos espazos educativos de xeito participativo, convertemos o propio proceso e o seu resultado nunha ferramenta pedagóxica vinculada ao currículo, en aprendizaxe. A formación preséntase como obradoiros desde unha perspectiva eminentemente práctica e vivencial adaptada ás necesidades do profesorado sobre as bases teóricas da arquitectura, a ecopedagoxía e a permacultura.

Obradoiros para estudantes

O coñecemento do medio que habitamos a través do corpo e da mente permite que os nenos e mozos comprendan e transformen o mundo que os rodea.

Integrar a importancia da diversidade e a biodiversidade na súa vida diaria é clave para a súa felicidade e resiliencia presente e futura.

Son obradoiros dirixidos a fomentar a creatividade, o pensamento diverxente e o traballo cooperativo a través dunha metodoloxía activa, lúdica e participativa .

Traballar a aprendizaxe por proxectos (ABP) a partir dos propios intereses do alumnado a través de coñecementos transversais relacionados coa arquitectura, a ecopedagoxía e a permacultura .

“Amas o que sabes, coides o que amas”.

patios escolares

Os parques infantís dos centros educativos son espazos imprescindibles para o desenvolvemento da vida e da aprendizaxe.

Cambiar a forma de ver estes espazos, descubrir todo o seu potencial e saber transformalos e coidalos son obxectivos principais de TREES_Ecosistemas.

Ata a data traballamos con...
Escolas
transformado
Facultade
competidor
+ 0
Corpo estudantil
competidor
+ 0
Queres comezar a converter o teu xardín nun ecosistema de aprendizaxe?
· TRES ECOSISTEMAS ·
“PROXECTOS DE TRANSFORMACIÓN PARTICIPATIVA E RENATURALIZACIÓN DOS NOSOS ESPAZOS, FORMACIÓN E TUTORÍA”.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.