CEIP Campo Longo
PATIOS INCLUSIVO: CEIP DE CAMPOLONGO
Este proxecto nace da vontade de converter o patio do CEIP de Campolongo nun espazo con identidade propia.
O obxectivo é que as nenas e os nenos sintan que o patio é seu, que sexa o seu espazo inclusivo e coeducativo de xogo e relación.
A Asociación Paspallás foi a coordinadora deste proxecto no que colabora TREES_Ecosistemas.
Equipamento
Os axentes participantes están formados, por unha banda, pola comunidade educativa (alumnado, profesorado, familias) e, por outra banda, polos profesionais colaboradores da Asociación Paspallás que presentamos a continuación.
Mar Penela López. Arquitecto e docente.
Desde 2016 dirixe e coordina o Proxecto ÁRBORES _ Ecosistemas Educativos baseado na educación en arquitectura, desenvolvendo accións formativas con educadores, profesores, pais e nais, e acompañamento en procesos de transformación dos centros educativos.
Begoña Paz García. Doutor en Belas Artes.
Profesora da Universidade de Vigo na Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte na área de Didáctica da Expresión Plástica. Asesor artístico de proxectos de intervención sociocultural e asesor no deseño de estratexias didácticas en relación coa arte e a educación.
Sonia Pintos Pazos.
Pedagogo e educador social. Técnica xuvenil.
Asesor de proxectos de intervención socioeducativa da Asociación Codorniz, como o marco artístico-pedagóxico da Sala de Urxencias Pediátricas do hospital Arquitecto Marcide de Ferrol (2020) e a aula obradoiro do Centro Integrado de Formación Profesional A Xunqueira (2019).
Mar García Vendrell. Educadora social.
Presidente da asociación Codorniz e director e responsable de accións de formación non regrada e intervención comunitaria como o Salón do Libro Infantil e Xuvenil de Pontevedra e o Programa de Prevención de Condutas Aditivas cara á Infancia e Xuvenil do Concello de Pontevedra.
María Paz Rosales. Biólogo e deseñador.
Directora de proxectos artísticos levados a cabo pola asociación como o Salón do Libro Infantil e Xuvenil de Pontevedra (2013-2019) e de Humanización en contextos sanitarios como o Marco Artístico-Pedagóxico do Servizo de Rehabilitación Infantil da Maternidade Teresa Herrera de A. Coruña (2018).
- Categoría/s: Mentorías
- Etiqueta/s: Arquitectura| Consultoría-Mentoring| Educación| Estaca| Formación| Obradoiros