· TRES ECOSISTEMAS ·

CEIP Marquesa do Pazo

Este proxecto de transformación do parque infantil do CEIP Marquesa do Pazo da Mercé está promovido pola Concellería de Educación e Alcaldía do Concello de As Neves. Financiado polo Concello das Neves e a Deputación de Pontevedra. Apoiado e atendido por toda a comunidade educativa, especialmente polo equipo directivo e membros do equipo docente que aportaron moito e facilitaron a participación de todo o alumnado.

En TREES_Ecosistemas consideramos que calquera proxecto debe nacer, medrar e florecer en interacción cos seres que habitarán os espazos nos que intervemos.

A realización dunha transformación en calquera espazo debería ir acompañada dun proceso participativo e de aprendizaxe, máis aínda se o lugar sobre o que se vai desenvolver a acción é no ámbito educativo.

Por iso, incorporando esta interacción, esta participación desde a fase de deseño parécenos clave para recoller esas sementes, recoller toda a información, necesidades e poder dar resposta a todo isto a través do deseño.

Así mesmo, a través desta participación no deseño iremos conseguindo que dende os primeiros pasos se enriqueza o Ecosistema.

Elaboráronse obradoiros con alumnado, familias e profesorado para recoller todos os seus puntos de vista, necesidades, soños e tamén para achegalos aos beneficios da natureza na aprendizaxe e a convivencia e a Permacultura.

Coa transformación e rexeneración deste espazo buscamos achegar o alumnado á natureza, dando resposta ás súas necesidades e apoiando tamén o traballo e as metodoloxías do equipo docente.

O proxecto quere converter o espazo exterior nun ecosistema de aprendizaxe onde poidan vivir consigo mesmos e coa Natureza e aprender xuntos.

Para iso propoñemos diferentes recursos para proporcionar recunchos onde se poidan desenvolver as estratexias didácticas propostas polo profesorado.

O espazo está pensado para ser un centro de investigación e experimentación en función das necesidades e intereses do alumnado, dándolle relevancia á aprendizaxe a través dos sentidos, permitíndolle ver, tocar, ulir, saborear e mesmo escoitar o que alí acontece.

O parque infantil de Educación Infantil organízase por zonas/recunchos para abordar a diversidade e tamén para dar espazo a diferentes interaccións sociais e fomentar a convivencia.

O espazo do patio convértese así en espazo propio do alumnado, nun espazo de convivencia e aprendizaxe en harmonía coa natureza.

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.