· TREES ECOSISTEMAS ·

CEIP Campo Longo

PATIOS INCLUSIVO: CEIP DE CAMPOLONGO

Este proxecto nace da vontade de converter o patio do CEIP de Campolongo nun espazo con identidade propia.

O obxectivo é que as nenas e os nenos sintan que o patio é seu, que sexa o seu espazo inclusivo e coeducativo de xogo e relación.

A Asociación Paspallás foi a coordinadora deste proxecto no que colabora TREES_Ecosistemas.

Equipamento

Os axentes participantes están formados, por unha banda, pola comunidade educativa (alumnado, profesorado, familias) e, por outra banda, polos profesionais colaboradores da Asociación Paspallás que presentamos a continuación.

Mar Penela López. Arquitecto e docente.
Desde 2016 dirixe e coordina o Proxecto ÁRBORES _ Ecosistemas Educativos baseado na educación en arquitectura, desenvolvendo accións formativas con educadores, profesores, pais e nais, e acompañamento en procesos de transformación dos centros educativos.

Begoña Paz García. Doutor en Belas Artes.
Profesora da Universidade de Vigo na Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte na área de Didáctica da Expresión Plástica. Asesor artístico de proxectos de intervención sociocultural e asesor no deseño de estratexias didácticas en relación coa arte e a educación.

Sonia Pintos Pazos.
Pedagogo e educador social. Técnica xuvenil.
Asesor de proxectos de intervención socioeducativa da Asociación Codorniz, como o marco artístico-pedagóxico da Sala de Urxencias Pediátricas do hospital Arquitecto Marcide de Ferrol (2020) e a aula obradoiro do Centro Integrado de Formación Profesional A Xunqueira (2019).

Mar García Vendrell. Educadora social.
Presidente da asociación Codorniz e director e responsable de accións de formación non regrada e intervención comunitaria como o Salón do Libro Infantil e Xuvenil de Pontevedra e o Programa de Prevención de Condutas Aditivas cara á Infancia e Xuvenil do Concello de Pontevedra.

María Paz Rosales. Biólogo e deseñador.
Directora de proxectos artísticos levados a cabo pola asociación como o Salón do Libro Infantil e Xuvenil de Pontevedra (2013-2019) e de Humanización en contextos sanitarios como o Marco Artístico-Pedagóxico do Servizo de Rehabilitación Infantil da Maternidade Teresa Herrera de A. Coruña (2018).

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.