· TRES ECOSISTEMAS ·

Este proxecto de transformación do parque infantil do CEIP Marquesa do Pazo da Mercé está promovido pola Concellería de Educación e Alcaldía do Concello de As Neves. Financiado polo Concello das Neves e a Deputación de Pontevedra. Apoiado e atendido por toda a comunidade educativa, especialmente polo equipo directivo e membros do equipo docente que aportaron moito e facilitaron a participación de todo o alumnado.

En TREES_Ecosistemas consideramos que calquera proxecto debe nacer, medrar e florecer en interacción cos seres que habitarán os espazos nos que intervemos.

A realización dunha transformación en calquera espazo debería ir acompañada dun proceso participativo e de aprendizaxe, máis aínda se o lugar sobre o que se vai desenvolver a acción é no ámbito educativo.

Por iso, incorporando esta interacción, esta participación desde a fase de deseño parécenos clave para recoller esas sementes, recoller toda a información, necesidades e poder dar resposta a todo isto a través do deseño.

Así mesmo, a través desta participación no deseño iremos conseguindo que dende os primeiros pasos se enriqueza o Ecosistema.

Elaboráronse obradoiros con alumnado, familias e profesorado para recoller todos os seus puntos de vista, necesidades, soños e tamén para achegalos aos beneficios da natureza na aprendizaxe e a convivencia e a Permacultura.

Coa transformación e rexeneración deste espazo buscamos achegar o alumnado á natureza, dando resposta ás súas necesidades e apoiando tamén o traballo e as metodoloxías do equipo docente.

O proxecto quere converter o espazo exterior nun ecosistema de aprendizaxe onde poidan vivir consigo mesmos e coa Natureza e aprender xuntos.

Para iso propoñemos diferentes recursos para proporcionar recunchos onde se poidan desenvolver as estratexias didácticas propostas polo profesorado.

O espazo está pensado para ser un centro de investigación e experimentación en función das necesidades e intereses do alumnado, dándolle relevancia á aprendizaxe a través dos sentidos, permitíndolle ver, tocar, ulir, saborear e mesmo escoitar o que alí acontece.

O parque infantil de Educación Infantil organízase por zonas/recunchos para abordar a diversidade e tamén para dar espazo a diferentes interaccións sociais e fomentar a convivencia.

O espazo do patio convértese así en espazo propio do alumnado, nun espazo de convivencia e aprendizaxe en harmonía coa natureza.






























En colaboración con…








· TREES ECOSISTEMAS ·

Este proyecto de transformación del patio de infantil en el CEIP Marquesa do Pazo da Mercé es impulsado por la Concellería de Educación y Alcaldía del Concello de As Neves. Financiado por el Concello de As Neves y la Diputación de Pontevedra. Apoyado y cuidado por toda la comunidad educativa especialmente por el equipo directivo y miembros del equipo docente que aportaron mucho y facilitaron la participación de todo el alumnado.

Desde TREES_Ecosistemas, consideramos que cualquier proyecto debe nacer, crecer y florecer en interacción con los seres que van a habitar los espacios sobre los que intervenir.

Llevar a cabo una transformación en cualquier espacio debería ir acompañado de un proceso participativo y de aprendizaje, más aún si el lugar sobre el que se va a desarrollar la acción está en el ámbito educativo.

Por tanto, incorporar esta interacción, esta participación desde la fase de diseño nos parece clave para recoger esas semillas, cosechar toda la información, las necesidades y poder dar respuesta a todo ello a través del diseño. 

Así mismo, a través de esta participación en el diseño estaremos logrando que, desde los primeros pasos, se esté enriqueciendo el Ecosistema. 

Se desarrollaron talleres con alumnado, familias y equipo docente para recoger todos sus puntos de vista, necesidades, sueños y también para acercarles los beneficios de la naturaleza en el aprendizaje y la convivencia y la Permacultura.

Con la transformación y regeneración de este espacio buscamos acercar al alumnado a naturaleza dando respuesta a sus necesidades y también apoyando el trabajo y las metodologías del equipo docente.

El proyecto quiere convertir el espacio exterior en un ecosistema de aprendizaje donde puedan convivir con ellas mismas y con la Naturaleza y aprender juntas.

Para ello proponemos distintos recursos para dar rincones donde poder desarrollar las estrategias didácticas planteadas por el profesorado.

El espacio está diseñado para dar poder ser un centro de investigación y experimentación a partir de las necesidades y los intereses del alumnado dando relevancia al aprendizaje a través de los sentidos permitiendo ver, tocar, oler, saborear, mismo escuchar lo que en él sucede.

El patio de Educación Infantil se organiza por zonas/rincones para atender a la diversidad y también para dar espacio a diferentes interacciones sociales y fomentar la convivencia.

El espacio del patio se convierte así en el propio espacio del alumnado, un espacio para la convivencia y el aprendizaje en armonía con la naturaleza.































Con la colaboración de…







Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.