· TREES ECOSISTEMAS ·

PATIOS INCLUSIVO: CEIP DE CAMPOLONGO

Este proxecto nace da vontade de converter o patio do CEIP de Campolongo nun espazo con identidade propia.

O obxectivo é que as nenas e os nenos sintan que o patio é seu, que sexa o seu espazo inclusivo e coeducativo de xogo e relación.

A Asociación Paspallás foi a coordinadora deste proxecto no que colabora TREES_Ecosistemas.

Equipamento

Os axentes participantes están formados, por unha banda, pola comunidade educativa (alumnado, profesorado, familias) e, por outra banda, polos profesionais colaboradores da Asociación Paspallás que presentamos a continuación.

Mar Penela López. Arquitecto e docente.
Desde 2016 dirixe e coordina o Proxecto ÁRBORES _ Ecosistemas Educativos baseado na educación en arquitectura, desenvolvendo accións formativas con educadores, profesores, pais e nais, e acompañamento en procesos de transformación dos centros educativos.

Begoña Paz García. Doutor en Belas Artes.
Profesora da Universidade de Vigo na Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte na área de Didáctica da Expresión Plástica. Asesor artístico de proxectos de intervención sociocultural e asesor no deseño de estratexias didácticas en relación coa arte e a educación.

Sonia Pintos Pazos.
Pedagogo e educador social. Técnica xuvenil.
Asesor de proxectos de intervención socioeducativa da Asociación Codorniz, como o marco artístico-pedagóxico da Sala de Urxencias Pediátricas do hospital Arquitecto Marcide de Ferrol (2020) e a aula obradoiro do Centro Integrado de Formación Profesional A Xunqueira (2019).

Mar García Vendrell. Educadora social.
Presidente da asociación Codorniz e director e responsable de accións de formación non regrada e intervención comunitaria como o Salón do Libro Infantil e Xuvenil de Pontevedra e o Programa de Prevención de Condutas Aditivas cara á Infancia e Xuvenil do Concello de Pontevedra.

María Paz Rosales. Biólogo e deseñador.
Directora de proxectos artísticos levados a cabo pola asociación como o Salón do Libro Infantil e Xuvenil de Pontevedra (2013-2019) e de Humanización en contextos sanitarios como o Marco Artístico-Pedagóxico do Servizo de Rehabilitación Infantil da Maternidade Teresa Herrera de A. Coruña (2018).

· TREES ECOSISTEMAS ·

PATIOS INCLUSIVOS: CEIP DE CAMPOLONGO

Este proyecto nace del deseo de convertir el patio del CEIP de Campolongo en un espacio con identidad propia.

El objetivo es que niñas y niños sientan suyo el patio, que sea su espacio de juego y relación inclusivo y coeducativo.

La Asociación Paspallás fue la coordinadora de este proyecto en el que TREES_Ecosistemas colabora.

 

 

Equipo

Los agentes participantes lo conforman, por una parte la comunidad educativa (alumnado, docentes, familias) y por otra las profesionales colaboradoras de la Asociación Paspallás que presentamos a continuación.

Mar Penela López. Arquitecta y docente.
Desde lo 2016 dirige y coordina el Proyecto T R E E S _ Ecosistemas Educativos basado en la educación en arquitectura desarrollando acciones formativas con educadores/as, maestros/as, padres y madres, y de acompañamiento en procesos de transformación de centros educativos.

Begoña Paz García. Doctora en Bellas artes.
Docente en la Universidad de Vigo en la facultad de Ciencias de la Educación y del Deporte en el área de la didáctica de la expresión plástica. Asesora artística de proyectos de intervención socioculturales y asesora en el diseño de estrategias didácticas en relación el arte y la educación.

Sonia Pintos Pazos.
Pedagoga y educadora social. Técnica de juventud.
Asesora en proyectos de intervención socioeducativa de la Asociación Codorniz como son la Ambientación artístico-pedagógica de las Urgencia Pediátricas del hospital Arquitecto Marcide de Ferrol (2020) el aula taller del Centro Integrado de Formación Profesional A Xunqueira (2019).

Mar García Vendrell. Educadora social.
Presidenta de la asociación Codorniz y directora y gestora de acciones de formación no reglada e intervención comunitaria como El Salón del Libro Infantil y Juvenill de Pontevedra y el Programa de Prevención de conductas aditivas hacia infancia y juventud en el ayuntamiento de Pontevedra.

María Paz Rosales. Bióloga y diseñadora.
Directora de proyectos artísticos realizados por la asociación como el Salón del Libro Infantil y Juvenil de Pontevedra (2013-2019) y de Humanización en contextos de la salud como lo de Ambientación artístico – pedagógica del servicio de Rehabilitación Infantil del Hospital Materno Teresa Herrera de A Coruña (2018).

https://www.youtube.com/watch?v=gOo3e2foacM&feature=youtu.be

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.